یك هزار مسافر در پایگاه های امداد جاده ای همدان اسكان اضطراری شدند
نوشته شده توسط : swot

'حمید ره انجام' روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: 300 نفر در نیمه شب گذشته در پایگاه های امداد جاده ای همدان اسكان اضطراری یافته بودند كه با شدت یافتن بارش برف، لغزنده بودن جاده ها و مسدود شدن محور شمار مسافران در راه مانده افزایش یافت.

وی اضافه كرد: برخی از مسافران در راه مانده و گرفتار شده در برف و بوران با كمك امدادگران و با استفاده از آمبولانس به پایگاه های امداد جاده ای منتقل شدند.

وی اضافه كرد: بر اساس آخرین آمار ارایه شده 400 مسافر در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهر بهار، 250 مسافر در پایگاه امداد جاده ای گردنه اسدآباد، 100 نفر در داخل شهر اسدآباد و 150 مسافر در پایگاه آوج اسكان اضطراری شدند.

وی اضافه كرد: بیشتر مسافران صبح امروز محل اسكان اضطراری را ترك و به سمت مقصد خود حركت كردند.

به گزارش ایرنا رییس پلیس راهنمایی و رانندگی همدان نیز گفت: 400 سانحه خسارتی در 48 ساعت گذشته در سطح محورهای درون شهری این استان رخ داده است.

سرهنگ'حسین طلایی' روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 130 سانحه در 11 اسفند در سطح شهر همدان و 50 سانحه خسارتی در سطح دیگر شهرستان ها رخ داده است.

وی با ذكر اینكه طی این مدت زمان سانحه فوتی نداشتیم اضافه كرد: 150 سانحه خسارتی روز گذشته در شهر همدان و 70 سانحه در محورهای درون شهری دیگر شهرستان ها به وقوع پیوسته است.

وی بیشترین علل بروز سوانح در زمان بارش برف را رعایت نكردن فاصله طولی از خودروی جلوی دانست.

وی گفت: با توجه به شرایط جوی همدان و بارش برف های سنگین و طولانی مدت همراه داشتن زنجیر چرخ ، تجهیز بودن خودرو به سیستم گرمایشی و سالم بودن برف پاكن ها ضروری است.

رییس پلیس راهور همدان افزود: به علت لغزنده بودن محور گنجنامه ماموران پلیس راهور ازشامگاه جمعه از تردد خودروها در این مسیر ممانعت كردند.

7525/576/551/ 640





:: برچسب‌ها: سفر ,
:: بازدید از این مطلب : 407
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: